خانوما برای تقویت معده چه چیزایی خوبه بخورم؟

۵ پاسخ

سیرابی گاو به من خوبه بخورم

سیرابی آب رو اتیشه برا سوزش معده و زخم معده
یه بنده خدایی به شوهرم گف تا چهل روز یه روز درمیون صبح سیرابی بخور معدت خوب میشه
شوهرم یه هفته خورد دیگ بعدش معدش خوب خوب شد

خودم گوشت تو شیشه میکنم میریزم تو شیشه و میزارم اب پز بشه ادویه ام فقط یه ذره نمک میریزم همین

عصاره‌ها خیلی پر ادویه هستن سعی کن خوراکی‌هایی که مواد نگهدارنده دارن زیاد استفاده نکنی...خوراک لوبیا درست کن بخور،کدو و ماست یه مقدار نعنا خشک بزن بخور هم کمک میکنه معده‌ات آروم بگیره هم قندت بالا نمیره سالم خوری کن

سیرابی...غذاهای پختنی بدون ادویه یا حداقل با کمترین ادویه

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵فریا🩷 مامان آراد🩵فریا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری