کلا چیزایی بخور که جو دارند
نون جو بخر خیلی خوبه .برای پایین اومدن قندت کدو را رنده کن قاطی ماست کن بخور
سعی کن پروتئین زیاد استفاده کنی چون هم سیرت میکنه هم برای وزن گیری نی نی هم برا قندت خوبه
آجیل بخور خیلی جلودلو میگیره
تخم مرغ ومغز
نون سیس رایس بگیر بخور ، توت خشک بخور چهارپنج تا دونه ، ماست بخور
منم گفت رعایت کن 😐نکردم.نتونستم واقعا.شرایطی نبود که کم بخورم یاحذف کنم یا پیاده روی کنم.بیخیال بودم الان دو واحد انسولین میزنم تااین سه هفته تموم بشه.اصلاهم اذیت نیستم فقط هزینم زیادشد😁
برنج و نون کم کن تاثیر داره پروتین بیشتر بخور میوه کنترل شده بخور شیر هم اگه دوست داری در حد یک لیوان
عزیزم آجیل و عناب و شیر و کره بادام زمینی به عنوان میان وعده خوبه
خیار گوجه پنیر ماست سینه مرغ ابپز .تخم مرغ ابپز
خیارسبزبخور
کدوم قندت 105 بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.