شیافگلیسیرین بهترین راهشه👍من دکترم نوشته هروقتم اذیتم برمیدارم بعد ی ساعت راحت دفع میشع
منم اینجور بودم متخصص بهم قرص لاکسی ژل داد صب و شب میخورم عالیه روزی وبار میرم
شیاف گلیسیرین بزار
چای نبات درست کن بخور سریع جواب میده ولی بقیه چیزا رو باید چن روز بخوری تا بلکه جواب بده
منم اینطوری بودم همش ازقرص ویتامین بود
آلو بخور روزی ۵ تا دونه
سیب باپوست
من یبوستموبا زردالو خشک رد کردم ینی مردم ی شب انقد گریه کردم برگ زردالو رو گذاشتم خیس خورد هم خودشو خوردم ابش ک ابه رو اتیشه
دکترم به من گفت برو تجهیزات پزشکی پوآر ماننده بزرگه یه چی دیگه اسمش بگیر ک خریدم یکم روغن زیتون با اب گرم گفت وارد مقعدت کن دودیقه بعدش شکمم کار میکنه …دارو نداد دیگه
اینقد نشستن و زور زدن خطرناکه .بجاش روغن زیتون یا خود زیتون رو بخور روزی یه پیاله خیلی خوبه رو منکه خیلی اثر میکنه
زیتون
انجیر
آلو
وروغن زیتون بخور
باغذاهات وسالادم بخورحتما
من دکترم قطره دایمتیکون فعال شده.. برام نوشت خیلی خوب بود
زور نزن اصلا
تایم طولانی توی دسشویی نشین چون علت اصلی بواسیر نشستن طولانی مدت هست نه یبوست...
خدا نکرده اگه بواسیر بگیری دیگه زایمان طبیعی هم برات مشکله
قرص اطریفل از عطاری تهیه کن بعد از ناهار و شام بخور.
صبح ناشتا آلو بخور
عزیزم شربت لاکسی ژل خوردی تا حالا ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.