۸ پاسخ

هرچی باشه فقط ضعف واز بین ببره 😂🤕

من ی مدت لقمه میزاشتم بالای سرم
بعد دیدم کم کم دارم عادت میکنم الان دیگ پانمیشم خوب نیست این ریزه خواریا

مغزی‌جات، شیر و خرما، سیب و اینطور چیزا

معمولا چیزی نمیخورم اسید معدم میزنه بالا

من سمنو میخورم

من شیروخرمایابستنی میخورم

خرما شیر مغزیجات

شیرو خرما

سوال های مرتبط

مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و دلسان مامان ویهان و دلسان روزهای ابتدایی تولد