سلام خانما خته به روش حلقه بهتره یا بخیه؟

۱۱ پاسخ

حلقه گلم

من پیش جراح انجام دادم بخیه عالی بود

من حلقه کردم پسرمو و راضی نیستم اصلااااا

حلقه عزیزم

پیش چه متخصصی ختنه میکنین اطفال اورولژی یا جراح

بخیه عالیه

حلقه

مراقبت کنی چسپندگی نداره

حلقه
چسبندگی هم نداره همش حرفه میگن
بخیه عذابش خیلی شدیده خوب شدنشم

من دو پسرم به روش حلقه ختنه کردم حالا اینو نمیدونم چکار کنم میگن حلقه درد داره

بخیه بهتره
حلفه میگن چسبندگی داره

سوال های مرتبط

مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان بشه💙🩵 مامان بشه💙🩵 ۱۴ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی