یکم خونریزی خفیف چیزی نیس صبح سرکلاژ کردم

۴ پاسخ

عزیزم امیدوارم بهتر بشید لطفا اگر مساعد بودید توضیح میدید چرا سرکلاژ شدید منم کاندید سرکلاژم چون دوقلو باردار هستم

عزیزم میشه هزینه عمل و بگی؟ من بیمه ندارم

سرکلاژچجوریه سرپاییه؟ یایه شب بستریت میکنن؟ منم دوهفته ی دیگه بایدبرم سرکلاژبشم

نه تا دوروز لکه بینی طبیعیه.منم سرکلاژ کردم.دکتر گفت تا دو سه روز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد