عزیزم امیدوارم بهتر بشید لطفا اگر مساعد بودید توضیح میدید چرا سرکلاژ شدید منم کاندید سرکلاژم چون دوقلو باردار هستم
عزیزم میشه هزینه عمل و بگی؟ من بیمه ندارم
سرکلاژچجوریه سرپاییه؟ یایه شب بستریت میکنن؟ منم دوهفته ی دیگه بایدبرم سرکلاژبشم
نه تا دوروز لکه بینی طبیعیه.منم سرکلاژ کردم.دکتر گفت تا دو سه روز طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.