اول ناشتا آزمایش میدی بعد میری صبحونه میخوری بعد دو ساعت مرحله دوم رو میدی
یعنی یک بار ناشتا ازت آزمایش خون میگیرند بعد دوباره بهت یه پودری میدن میخوری پودر شیرین دوباره یک ساعت بعد ازت آزمایش خون میگیرن میخوام ببینن که ناشتا قندت چقدره و وقتی که یه چیز شیرین میخوری قندت چقدر میره بالا
لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.