و منی ک همچنان بدون دردم

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم هنوز زایمان نکردم 41هفته ام

منم ۴۰ هفته و سه روز بستری شدم با امپول زایمان کردم. درد کلا نداشتم. بنظر من حتمااااا ماما همراه بگیر و بگو از اولش بیاد باهات. چون همینجوری بستری شی هیچکسی کاری واست نمیکنه و خیلی طول میکشه ولی ماما همراه داشته باشی خیلی کمک میکنه زودتر انجام میشه

منم رو دو سانت و نیم موندم نمی‌دونم چیکار کنم دیگه
دردامم منظم نیست

منم نیم سانت بودم بدون درد بستری شدم با معاینه که اول انجام دادن کل درد پیچید تو شکمم کمر

منی که یک سانتم و خبری نی

شکم اولی؟

و منی که بچم ۳۷ هفته به دنیاامد فضول خان😫😂

وااایییی میگن بایدستریشی امپول فشارمیزنن

ان شالله بدون درد هم زایمان کنی دعاکن لحظه زایمان برام

حالا حالا ها باید منتظر باشی مثل من🥺

ورزش میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد