بهترین زمان قرص آهن؟

۵ پاسخ

آهن و فولیک اسید رو بهتره همزمان بخوری و زمانی باشه که یه ساعت قبل و بعدش چیزی نخوری

من ویتامین د۳ رو بعد ناهار میخورم. فولیک اسید رو شب میخورم ی ساعت قبل خواب❤️

بعدشام میخورم

موقع خواب،با معده خالی

من با شام میخورم.
یا بعد شام بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وچهارم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری