من از اول چند بار باقالی پلو خوردم
مامانم میخورد ی بار خوردنی حساسیت کرد دیگه نخورد😂
من ۶ هفته بودم خودم در حد چندتا دونه
منم خوردم اوایل بارداری
بخور عزیزم. من از دکترا پرسیدم گفتن در حد متعادلش هیچ مشکلی نداره. فقط توش فلفل و گلپر نریز
اگر خودت یا همسرت فاویسم ندارین اوکی من میخورم
بخور خوبه منم خوردم.فقط کسایی نمیتونن بخورن که فاویسم داشته باشن یعنی حساسیت به باقالی
وای اینقدددد دلم میخواد که نگو از بچه اولم که باردار بودم نخوردم ترسیدم ضرر داشته تا الان که بچه دوم رو باردارم بعضیا میگن بده بعضیا هم در حد کم میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.