من دیگه خستم شد
میخوام برم پیاده روی

۵ پاسخ

من هرروز تصمیم میگیرم برم ولی نمیرم 🤣🤣

کی زایمانت
برد اهنشهر پیاده روی

برو عزیزم بس دیگه هفته های آخر خیلی اذیت کننده است من که می‌خوام انشالله از۳۶هفته به بعد خودمو با پیاده روی و ورزش خفه کنم😁

خب باید بری دیگه

خب برو هفته ات خوبه که عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد