وای بچه ها شما هم دوست دارید همش گریه کنید

۸ پاسخ

من دیروز اینجوری بودم اصلا بی دلیل زدم زیر گریه اومدم اینجا پیام بدم یادم رفت 😅

بعضی وقتا

تو هفته های شما بله، از دوس داشتن گذشته بود😂بیسچارییییی به گریه و غم میگذشت ولی بعدش بهتر شدم

والا من همش عصبانی ام و در حال داد زدن😄

من که روی این بچه همش الکی الکی گریم میگیره 🥺

اره منکه کلافه شدم ازاین حالم

زیاد.

دیشب کلا اینجور بودم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی