۹ پاسخ

منم امروز رفتم همین قدر بود

وزنش خوبه ک وزن گیری تو هفته های آخره

من ۳۱ هفته ۱و ۴۰۰ بود برا تو خوبه که چرا نگرانی ..بعدشم بچه اولم ۲کیلو ۹۰۰ ۴۰ هفتگی بدنیا اومد الان ماشالله ۹ سالشه ولی قدش بلنده و تو پره اگ طبیعی باشی وزنش کم باشه راحتتری😄

وزنش خوبه ک

عزیزم نگرانی نداره هنوز تازه کم کم شروع می‌کنه به وزن گرفتن و تا موقع زایمان راحت میتونی با تغذیه خوب وزنش ببری بالا ، سعی کن هر روز تخم مرغ بخوری ، عدسی ، مغزیجات ، بستنی اینها وزن کوچولوت رو زیاد میکنه ، من هفته ۳۷ وزنش ۲۶۰۰ بود اما گفتن کلا بچه بالای ۲۵۰۰ باشه اوکیه ، تو از الان شروع کنی نیازی به لیدی میل هم نداری

خوبه که منم همین بود الان ۲۳۰۰شده

آره بابا ماه آخر هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه میکنه

ن خوبه وزنش بچه بیشتر ماه 8-9وزن میگیره

به دکترت نشون بده راهنماییت میکنه بهت لیدی میل اینا میده اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان دخملی❤🤗 مامان دخملی❤🤗 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان سِوگی مامان سِوگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد