منم امروز رفتم همین قدر بود
وزنش خوبه ک وزن گیری تو هفته های آخره
من ۳۱ هفته ۱و ۴۰۰ بود برا تو خوبه که چرا نگرانی ..بعدشم بچه اولم ۲کیلو ۹۰۰ ۴۰ هفتگی بدنیا اومد الان ماشالله ۹ سالشه ولی قدش بلنده و تو پره اگ طبیعی باشی وزنش کم باشه راحتتری😄
وزنش خوبه ک
عزیزم نگرانی نداره هنوز تازه کم کم شروع میکنه به وزن گرفتن و تا موقع زایمان راحت میتونی با تغذیه خوب وزنش ببری بالا ، سعی کن هر روز تخم مرغ بخوری ، عدسی ، مغزیجات ، بستنی اینها وزن کوچولوت رو زیاد میکنه ، من هفته ۳۷ وزنش ۲۶۰۰ بود اما گفتن کلا بچه بالای ۲۵۰۰ باشه اوکیه ، تو از الان شروع کنی نیازی به لیدی میل هم نداری
خوبه که منم همین بود الان ۲۳۰۰شده
آره بابا ماه آخر هفته ای ۲۰۰ گرم اضافه میکنه
ن خوبه وزنش بچه بیشتر ماه 8-9وزن میگیره
به دکترت نشون بده راهنماییت میکنه بهت لیدی میل اینا میده اوکی میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.