۴ پاسخ

دکتر ب دختر من پدی لاکت. کولیکز. شربت شکم درد. با شربت هیدروکسین زین داد

دخترم تا ۴ ماه داشت بعدش خوب شد

بیشتریا تا۴ماه خوب میشن ولی بعضیا۶ماه طول میکشه که دخترمن جز اون ۶ماه بود😭😭😭

معمولا تا ۴،۵ ماهگی طول میکشه، چیز خاصی نیست عزیزم مراحل تکامل روده ست دیگه اذیتش بیشتر برای شماست، قطره بده که آروم تر شه، و نحوه شیردهی و آروغ گرفتنو رعایت کن و صبور باش

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آدرينا مامان آدرينا ۶ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد