من ۱۲هفته ۳روزمه هنوز تهوع دارم
من بالا نمیارم ولی حالت تهوع دارم وسرگیجه شدیییید نمیتونم از جام بلندشم
من الان دو سه روزه ندارم فعلن...
منم چند روزی هست بهتر شدم
من هنوزم تهوع صبحگاهی دارم و باید بیارم بالا تا اروم شم
۱۵ هفته
منم استفراغم کمتر شده....ولی دیگه دمیترون میخورم. حساسیتم ب بو کمتر شده انگار
من این هفته بهتر شدم
واسه من کم شده ولی تموم نشده
وای منم همینطور هنووز دارمممم
من که هنوزم دارم وحشتناک...
الان ۱۷ هفته تازه یکم بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.