ازچندهفته تهوع تون قطع شد کلا؟؟

۱۲ پاسخ

من ۱۲هفته ۳روزمه هنوز تهوع دارم

من بالا نمیارم ولی حالت تهوع دارم وسرگیجه شدیییید نمیتونم از جام بلندشم

من الان دو سه روزه ندارم فعلن...

منم چند روزی هست بهتر شدم

من هنوزم تهوع صبحگاهی دارم و باید بیارم بالا تا اروم شم

۱۵ هفته

منم استفراغم کمتر شده....ولی دیگه دمیترون میخورم. حساسیتم ب بو کمتر شده انگار

من این هفته بهتر شدم

واسه من کم شده ولی تموم نشده

وای منم همینطور هنووز دارمممم

من که هنوزم دارم وحشتناک...

الان ۱۷ هفته تازه یکم بهترم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرم🥹💙 مامان پسرم🥹💙 ۷ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته نوزدهم بارداری