۴ پاسخ

من فقط واکسن بدو تولد زدم ،مشکلی پیش نیومده خیلی از اطرافیانم اصلا واکسن نزدن و برا مدرسه هم مشکلی برا بچه هاشون پیش نیومده

عمه من برای بچه هاش نزده فقط همونا که روز اول بیمارستان میزنه زده دیگه نزد والا ماشالله همشون سالم سالم قد بلند هستن اصلا اعتقاد نداره به واکسن

سمت ما سپاهی زیاد هست خونواده هاشون اصلا واکسن نمیزنن میگن ما قبول نداریم واکسن اوتیسم میاره بچه رو ضعیف میکنه و از این حرفا، من ولی۲ماهگیو۴ماهگی و زدم ولی از۶ماه ب بعد خیلی میترسم میگم شاید اینا یجی میدونن ک نمیزنن

من برای پسرم شش ماهگی شو نزدم فقط دو ماهگی و چهار ماهگی رو زدم

سوال های مرتبط

مامان یسنا کوچولو مامان یسنا کوچولو ۱ سالگی
مامان 💙🩵کوروش🩵💙 مامان 💙🩵کوروش🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی