بچه هی سر نمیخوره ازش کم کم بیاد پایین؟
من از همون روز اول تا ۲ ونیم ماهگی میذاشتمش عالیه. هم خیالم راحت بود برای خابش ک شیر به حلقش نمیره. هم چون از روز اول استفاده کرده بودم رفلاکسی نشد
من گرفتم اما پسرم رفلاکس شدید داشت جواب نمیدادبالشت بزرگ باید میذاشتم براش.اما خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.