کسی تشک انتی رفلاکس گرفته تجربشو بگه؟

۳ پاسخ

بچه هی سر نمیخوره ازش کم کم بیاد پایین؟

من از همون روز اول تا ۲ ونیم ماهگی میذاشتمش عالیه. هم خیالم راحت بود برای خابش ک شیر به حلقش نمیره. هم چون از روز اول استفاده کرده بودم رفلاکسی نشد

من گرفتم اما پسرم رفلاکس شدید داشت جواب نمیدادبالشت بزرگ باید میذاشتم براش.اما خوب بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان ماهوین 🌙 مامان ماهوین 🌙 ۸ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی