اصلا ترسناک نیست
خیلیم خوشمزه ست 😋
نترس .فقط با اب یخ بخور که حالت تهوع نگیری
عزیزم ترس نداره که خیلی آسونه استرس بیخود به خودت نده .
استرس ک نداره بسلامت بزی و بیای
اب سرد بریز توش
سرتو پایین نگیر اروم باش
برا من ک خیلی خوب بود
توش اب سرد کردم واقعا چسبید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.