دارم میرم ازمایش گلوکز میترسم😂
هم استرس دارم هم خوابم میاد

۵ پاسخ

اصلا ترسناک نیست
خیلیم خوشمزه ست 😋

نترس .فقط با اب یخ بخور که حالت تهوع نگیری

عزیزم ترس نداره که خیلی آسونه استرس بیخود به خودت نده .

استرس ک نداره بسلامت بزی و بیای
اب سرد بریز توش
سرتو پایین نگیر اروم باش

برا من ک خیلی خوب بود
توش اب سرد کردم واقعا چسبید

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری