۸ پاسخ

منم الان دادم
خوشمزه بود 😂

سلام خانما من آزمایش گلوکز رو توی هفته 28انجام بدم مشکلی نداره

من پودر خوردم الان

منم دارم میرم انقدر گشنمه 🥴😂

برو بعدش بیا تو بله گروه مامانای باردار قمی زدیم بیا برامون بگو که چیشد

@maman_ghomi

منم امروز میخوام برم
از گرسنگی ضعف میکنم

من که هی امروز فردا میکنم تحمل گرسنگی ندارم😐💔

حالا برو شاید براشماهم قند دو ساعته نوشته باشن منم وقتی رفتم گفتم کی میخاد شربت بخوره بعد دیدم از شربت خبری نیس

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی