۷ پاسخ

پایان پنج ماه حداقل شروع کنن.پایان چهار که معده بچه از کار میفته.

سوال منم هست

سلام عزیزم نه متاسفانه اگر برگردم عقب میدارم بعداز واکسن شش ماهگی

اونم فقط یسری چیزا

ازکم باید شروع کنی تا عادت کنه

وقتی سه ماه پرمیشه میره تو چهار اونموقع

دکترب من گفت چون دخترم رفلاکسیه چهارماهگی شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان حنا👧🩷 مامان حنا👧🩷 ۱ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۱ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی