خانم ها ساندویچ بندری برا زن بادار ظرر دارد

۱۵ پاسخ

عزیزم بخور اما زیاده روی نکن نهایت ماهی یکی دوبار ایناکه میگن یه گاز فازشون چیه🤣

تا الان دوبار خوردممم

متاسفانه من ویارم به سوسیس بندری بود اوایل هر هفته مسخوردیم ولی با عذاب وجدان قورت میدادم 😅😅
الان دیگه کم میخورم اخرین بار شاید ۲۰ روز پیش
سخت نگیر بخور از هرچی دلت میخواد ولی کم
حالا الان مثلا این ساندویچو قششششنگ با دل و جون بخور ک عشق کنی

بخور عزیزم نوش جونت مگه میشه یه گاز بخوری یا فقط یکبار بخوری بخور لذتم ببر

من نودل میخوردم با سس فلفل😂😂
البته تو هفته های اول دوبار خوردم دیگه نخوردم

بندری کلا چیز مفیدی نداره ولی در حد رفع هوس خیلی دیر ب دیر بخور

عزیزم کم هیچ مشکلی نداره چند ماهی یکبار که طوری نیست فقط معده اتو شاید بعدش اذیت کنه

نه بابا بخور ولی الان خوردی دیگ یه مدت نخور

ن عزیزم بخور

منم خیلی هوس میکنم :/

یه بارش نه فقط تند نباشه

با یکبار اشکال نداره بخدا هیچیزی منع منع نیس

در حد یه گاز که هوست رفع شه

اره دیگ توش سوسیس داره خوب نیست ولی اگ دلت میخاد یکمی بخور عب نداره

ی بارش نه

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری