ماه هشت بدتر 🥲☹️
الان ۷روز که وارد ماه نهم شدم
بدترین ماه برای من بود ماه هشتم همش فقط درد تموم شود😔
آخ گفتیییییی
هروزش اندازه یه هفته اس
حالا من گیرکردم توهشت غصه ی 9 روهم دارم میخورم شروع نشده
کی زایمانته؟ ایشالله بسلامتی فارق بشی
ناشکری نکن خواهر من امروز وارد ۷شدم تازه😂🫣هفته تو ارزوی منه
ماه نهم که خوبه ماه هشتم😭😭😭
دیگ چیزی نمونده اگ ی وقت زایمان کردید برا همه خانومای باردار و کسایی ک قصد بارداری دارن دعا کنید خدا دعای مادر رو موقع زایمان مستجاب میکنه 🥺
نه خیلی سخته و خیلی درد داره آدم من هفت هشت زود گذشت
وای بگیر بخواب دختر😂 بدنیا اومد حالتو میپرسم
خیلیییییییییی من از ساعت 5 تا الان 7 بار رفتم دستشویی مثانم فشاره ینی هلاک شدم دیگ نمیتونمم بخابم
واقا هم دردیم😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.