وای چقدر ماه ۹دیر میگذره😫😫

۱۳ پاسخ

ماه هشت بدتر 🥲☹️

الان ۷روز که وارد ماه نهم شدم

بدترین ماه برای من بود ماه هشتم همش فقط درد تموم شود😔

آخ گفتیییییی
هروزش اندازه یه هفته اس

حالا من گیرکردم توهشت غصه ی 9 روهم دارم میخورم شروع نشده

کی زایمانته؟ ایشالله بسلامتی فارق بشی

ناشکری نکن خواهر من امروز وارد ۷شدم تازه😂🫣هفته تو ارزوی منه

ماه نهم که خوبه ماه هشتم😭😭😭

دیگ چیزی نمونده اگ ی وقت زایمان کردید برا همه خانومای باردار و کسایی ک قصد بارداری دارن دعا کنید خدا دعای مادر رو موقع زایمان مستجاب میکنه 🥺

نه خیلی سخته و خیلی درد داره آدم من هفت هشت زود گذشت

وای بگیر بخواب دختر😂 بدنیا اومد حالتو میپرسم

خیلیییییییییی من از ساعت 5 تا الان 7 بار رفتم دستشویی مثانم فشاره ینی هلاک شدم دیگ نمیتونمم بخابم

واقا هم دردیم😊

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری