افسردگی گرفتی حتما برو پیش روانشناس
عزیزم سعی کن بری پیش روانشناس . اصلا هم نگران و ناراحت نباش قطعا دکتر بهتر میتونه کمکت کنه .
همه چیز درست میشه مامان ماهلین
تو تنها نیستی عزیزم
کاش مامان ماهلین میتونستم با چند نفر آشناست کنم چقدررررررر بلا سرشون اومد بستری شدن بیمارستان اعصاب روان شوک درمانی طولانی قرصهای ردهای سی الان بچشون سالم سالم باهوش
تاحالا رفتی پیش یه روانشناس؟
بنطرم برو حتما
اینم ماهلین کوچولوی ما که درحال بازی چند وقت دیگه هم تو حالت خوب میشه مثل من وبه بچه ات که نگاه میکنی همه چیز یادت میره
بهتره بری پیش مشاور کمکت کنه امیدوارم زایمان کنی حالت بهتر بشه و این حال باهات نمونه به نظرم پیش مشاور حتما برو چون زایمان کنی و این حال باهات بمونه بدتر میشی به فکر درمان باش و حالتو جدی بگیر اینجا از کسی کمک نخواه فقط مشاور برو و درمان شو لطفا که عواقبش بعدا سراغت نیاد
الان برو مژه بزار ناخن بزار حتی لباس برا بیمارستان بدوز که بچه ات بدنیا بیاد کیف کنه ببینه چه مادر مرتبی داره
اگه من الان بگم به این چیزا فکر نکنی ذهنت بیشتر گارد میگیره فقط میگم گروه بزن بادخانما درمورد بچه داری اتاق بچه ات حرف بزن الان وقت پیاده روی با مادرت برو پیاد روی که زایمان راحت تری داشته باشی
عزیز دلم زودتر زایمان کن دارو بگیر دو هفته بعدش یک آدم دیگه ی میشی وسواس فکری شدیدی گرفتار شدی
در وحله اول طفلک خودت و بعد طفلکی اون بچه😔چی میکشه اون طفل معصوم وسط اینهمه استرس و وحشت…
چرا زایمان نمیکنی
ایت الکرسی بخور بهت آرامش میده انقدر انرژی منفی نباش زایمان کنی خدای نکرده افسردگی نگیری
ولی توبا این وضع چطور میتونی زایمان طبیعی کنی من بخاطر همین حالم سزارین رو انتخاب کردم
نگران نباش منم اینجوری میشدم بچه که خیلی رشد میکنه قشنگ روقفسه یدسینه ات میاد احساس خفگی بهت دست میده من فکر میکردم تو خونه بمونم خفه میشم مجبور بودم تو اون سرمادبرم پارک بعدزایمان درست میشه
اتفاقا خودتو خیلی دوست داشته باش برو یه کم بیرون تا سرت گرم بشه قراره به زودی بهترین مادر دنیا بشی
خانم ها پریا میگه دنیا ب خاطر من تغییر کرده ایا شما تغییر میبینید؟؟ یا شما قبلا اسم خدارونمیارید ک پریا میگه ب خاطر منه ک اسم خدا رومردممیارن
برلتون ۵ بار حمد و شفا و ۵ بار صلوات میخونم.
اینم خودت بخون آروم بشی
الا به ذکر الله تطمین القلوب
عزیزدلم من تاپیک هاتو خوندم ،باتمام وجودم درکت میکنم چون حسی رو که داری بارها تجربه کردم، من وقتی حالم بد میشد صوت آیه الکرسی رو میزاشتم وباهاش منم زمزمه میکردم ویه قران بچسبون به قفسه سینه ت ، باخودت بگو من از اون حسی که میخواد منو از پا دربیاره قوی ترم ومن میتونم شکستت بدم، من از هییییچی نمیترسم چون خدا بامنه ،دختر کوچولوم به من نیاز داره ومن بهترین مادر دنیا میشم براش،تمام کلمات مثبت رو باخودت تکرار کن و بنویس ،من تمام احساساتت رو با جان و دل درک میکنم تو تنها نیستی قشنگم
توروخدا برو روانشناس حتما
اون بچه گناه داره
گلم تنها کسی که میتونه بهت کمک کنه اول متخصص هست بعد خودت
استرست ازچیه از چی وحشت داری این حسایی که داری ازچیه
گلم تنها راهش رفتن پیش متخصص هست
خانم های عزیز توروقران دعاکنید من بمیرم چون پریا منو داغون کرده دیگه نه امیدی برای زنده موندن دارم ن جونی برای زندگی😭😭😭
برو پیش دکتر عزیزم افسردگیه طبیعیه اکثر خانوما دچار میشن، ولی به هیچ عنوان پشت گوش ننداز که عواقب خیلی بدی داره
پریا بس کن دیگه ب قرآن داغونم کردی
اخه خانم های اینجا میخوان چیکارکنن برات غیر اینه ک ناراحت میشن توخودت وقتی شیطون درونت انقدرررربزرگ کردی ک شده سرورت دیگه کاری ازدست هیییچکی برنمیاد تو حتا آمریکا هم ک بری باید خودت ب خودت کمک کنی ازاین حال وهوا بیای بیرون
توخودتو ک هیچ بچت هیچ همه ی مارونابود کردی😔😔😔😔😔😔😔😔
الان چته؟؟ چیشده؟ چی اینقدر بی قرارت کرده؟؟
این فکراچیه؟چراخودتو اذیت میکنی؟یادخدا باعث آرامش میشه یکم نفس عمیق بکش آب بخور و میوه و یادخدا،اینذباعث قوت قلب میشه
ببخشید گلم ولی دقیق نفهمیدم از چی ناراحتی
ببخشید متوجه نمیشم مشکلتون چیه ؟
چیشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.