۹ پاسخ

منم همینجوریم دکتر بهم کلیسم و مگنیفورت هم داد فایده نداره
بهم گفت لگ گرم بپوش حتما و جاشو گرم کن و راه حلی نداره دیگه باید تحمل کنی🤦‍♀️

وایی منم از بدن درد خوایم نبرده

این باد بچه هس افتاده تو پاهات باید باهاش مدارا کنی هرکسی یه مدلیه یکی لثه اش یکی دندون درد یکی کمر یکی سر یکی پاها

من هر وقت پاهام و لگن و کمرم میگیره نیم ساعت پیاده روی میکنم خیلی تاثیر داره

من گاهی ارده شیره میخورم بهترم
گاهی با ی کم گلاب کف پاهامو ماساژ میدم بهتر میشم
گاهیم خستم هیچ کاری نمیکنم مثه دیشب فقط اذیت میشم

پودر مگنترا برای من‌خیلی جواب داد

با روغن سیاهدونه ماساژ بده با آب گرم ماساژ بده سرما برای پایی که درد میکنه خوب نیست...خود من طبع بدنم سرد شده هر وقت لبنیات یا خیار و گوجه و ترشی میخورم اینجور میشم شاید بدنت سردی کرده.

منم اینجوریم ولی از من از داخل لگنم تا نک انگشتان سر میشه درد می‌کنه

روزی یدونه موز بخور

سوال های مرتبط