برای انتی فقط سونو میکنه دکتر ؟؟ چجوریه
هزینش چقده؟
هیچی نمیدونم

۵ پاسخ

ازمایش خون انتی باید ناشتا باشی یا نه؟

برای انتی هم ازمایش داریم هم سونو
شما اول سونو میدی بعد جواب سونو رو میبری ازمایشگاه تاازت ازمایش بگیرن
سونو هم سونو شکمی نه واژینال

اره مثل سونو قلبه ولی بیشتر طول میکشه همه چی بررسی میشه
هزینش متفاوته همه جا
برای من ۱۴۰۰ شد
زنگ بزن چندتا سونوگرافی شهرتون بپرس قیمتش ک مطمئن شی

3 تومن دکتر یونو میکنه با جواب تا فرداش وقتش داری بری آزمایش خون بدی

من رفتم پیش ثمینه بلور ساز ۲ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی