چرا بیشتر نوزادان رفلاکس دارن؟

۷ پاسخ

دریچه معده هنوز سفت نشده.دختر منم همینطوره

بچه هایی که از شیر مادر تغذیه میکنن خیلی کم پیش میاد که ریفلاکس داشته باشن بنظر من همش بخاطر شیر خشکه

چون هنوز سیستم گوارششون کامل نشده اینجورین

مُد شده

میگن طبیعی ولی فکر میکنم خوب آروغ نمی‌گیرم ازون باشه

لعنت بهش 😵‍💫

پسر منم داره

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی