عزیزم اصلااا استرس نداشته باش استرس سمه توکل کن ب خدا من همه چی میخورم حتی زعفرون ،حتی شده چیزای سنگینم بلند کردم هرچی صلاح خدا باشه همون میشه ،تو فامیل داشتیم ک طرف دست ب سیاه سفید نمیزد انقد مراعات میکرد یک روز ب زایمان بند ناف دور سر بچه پیچیده بود بچش مُرد
پس اگر روزی خوره این دنیا باشه میمونه گلم استرسم نداشته باش 😚
انار ،خرما، به
خرما و انار
🔹 مصرف روزانه اسید فولیک (۴۰۰ تا ۸۰۰ میکروگرم) از قبل بارداری تا پایان سهماهه اول
🔹 دریافت آهن کافی برای خونرسانی بهتر (گوشت، عدس، سبزیجات سبز تیره)
🔹 مصرف امگا ۳ (ماهیهای کمجیوه، گردو یا مکمل DHA مخصوص بارداری)
🔹 دریافت ویتامین B12 (گوشت، تخممرغ، لبنیات)
🔹 استفاده از نمک یددار برای تأمین ید
🔹 مصرف پروتئین کافی (گوشت، مرغ، تخممرغ، حبوبات، لبنیات)
🔹 ویتامین D طبق نظر پزشک
همچنین:
خواب کافی، کاهش استرس، پیادهروی سبک، کنترل قند و فشار خون و ویزیت منظم پزشک ضروری است.
پرهیز از: سیگار و دود آن، الکل، داروی خودسرانه، عفونت درماننشده و تغذیه نامناسب.
توت فرنگی
من اصلا هیچی نخوردم تنها چیزیی که برای خودت و بچت خوبه اینکه استرس و از خودت دور کنی و ریلکس کنی به چیزای خوب فکرکنی و دور از استرس و اضطراب ناراحتی باشی همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.