۸ پاسخ

چرا میخوای زود زایمان کنی عزیزم؟ دلیل خاصی داری

فهمیدی به منم بگو😄
چه عجب یکی مثل من دلش میخاد نی نی زود بیاااد😅

وا بزار رشدش رو بکنه خودش میاد بیرون چیکارش داری

من خواهرم بچشو ۳۵ هفته بدنیا اورد دستگاه هم نرفت

زود نیس که 😅

عزیزم چیکار داری بذار بچه طفلک رشد کاملشو بکنه

اون موقع ک کامل نیست 😐

چرا این قدرزود

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی