۶ پاسخ

انشاالله از 40روز به بعد گن ببند و ورزش کن

گن ببند سریع تر میره داخل

واسه من اوکی شد 😐

۲۰روزه زاییدی عزیزم چه توقعی داری از بدنت حالا حالا هست بعد چند ماه آب میشه اونم اگر از قبل شکم نداشتی

برای منم هنوز هست
مگه قراره تخت بشه؟ میمونه دیگه

من ک انکار اصلا نزاییدم😂😂 همه امیدم بود شکم بیارم

تصویر

سوال های مرتبط