من سنورشدمو 29هفته و چهاروز رفتم
یکی دیگه بهم گفت34هفته بیا
فک کنم یکی هم 38هفته باشه که وضعیت بچه و جفت و اینجور چیزا برا زایمان مشخص بشه دیگه مطمئن شن همه چی اوکی هست
بعد سونو رشد 36هفته باید بری ک ببین وضعیت بچه چ جوره برا زایمان طبیعی ولی اگه سزارین باشی فقط همون سونو رشد میری
بستگی به دکترت داره
من دکتر قبلیم بیش از ده بار منو فرستاد سونو این یکی اینجوری نیست
فک کنم یکی دیگه ۳۵هفته اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.