به جز سونو رشد چند تا سونو دیگه باید بریم؟

۴ پاسخ

من سنورشدمو 29هفته و چهاروز رفتم
یکی دیگه بهم گفت34هفته بیا
فک کنم یکی هم 38هفته باشه که وضعیت بچه و جفت و اینجور چیزا برا زایمان مشخص بشه دیگه مطمئن شن همه چی اوکی هست

بعد سونو رشد 36هفته باید بری ک ببین وضعیت بچه چ جوره برا زایمان طبیعی ولی اگه سزارین باشی فقط همون سونو رشد میری

بستگی به دکترت داره
من دکتر قبلیم بیش از ده بار منو فرستاد سونو این یکی اینجوری نیست

فک کنم یکی دیگه ۳۵هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری