۲ پاسخ

اتفاقا دکتر به منم داد
من بعد از شام میخورم چون ظهر آسپیرین میخورم
ولی داروخانه به همسرم گفت آلمانیش خوبه ایرانیش خوب نیست

متفورمین داروی خیلی خوبیه . چون تا یه هفته اول یا بیشتر تا بدن عادت کنه بهش عوارض گوارشی داره میگن وسط غذا بخور . ولی بلافاصله بعد از غذا هم میتونی بخوری .

سوال های مرتبط