من حلقه انجام دادم راضیم
هنو ختنه نکردی ببر قزوین پیش اتشگران
من پسرمو ختنه کردم با روش بخیه
فقط همون موقع ختنه درد داشت از ساعت ۷عصر تا ده شب دیگه دردی نداشت و گریه نمیکرد از دو سه روز بعد هم کم کم بخیه ها افتادن که دیگه خوب خوب شده
حلقه فک میکنم بهتره من بخیه زدم هیچی دیده نمیشه و حین جراحی خیلی اذیت شد
حلقه زود میوفته
صددرصد حلقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.