بنظرتون فرنی بدم به دخترم ؟
چجوری درس کنم

۲ پاسخ

بده کم کم

بهتره با دکترش مشورت کنی، ولی دکتر پسر من گفت ۱۵۰ روز از زندگیش گذشت شروع کن، منم از اول پنج ماهگی شروع کردم
یه قاشق آرد برنج رو بذار با یه لیوان آب رو شعله کوچیک آروم بپزه،میتونی اگه بچت حساسیت به پروتیین گاوی نداره یکم کره توش بندازی،من اندازه یه نخود هم نبات میندازم داخلش،میتونی نبات نندازی، بعد که به غلظت رسید خاموش کن یکم که سرد شد از شیر خودت یا شیرخشک در حدی که یکم رقیق بشه بریز توش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی