۳ پاسخ

ارد برنج با اب بزار بپزه لعاب بده اگه دوس داشتی اخرش بهش یکم شیر خشک با شیر خودت قاطی کن یکم رقیق باشه

چند دقیقه باید بپزه

آره باید شل باشه بعد دو هفته کم کم سفت درست کن

سوال های مرتبط

مامان آنا و آیه 👶🏻✨ مامان آنا و آیه 👶🏻✨ ۹ ماهگی