نه بابا من تو یه روز نیم کیلوشوتنهایی خوردم هنوز میخوام باز برم بگیرم دلم میخواد هنوز 🤣
اگر دیابت نداری میتونی یکم بخوریـ
بدون شیره بگیر
منم خوردم خیلی قندم نرماله خداروشکر ولی دیشب دکتر گف شیرینی جات نخور رعایت کن 🤦🏽♀️😑
منم این هفته زیاد خوردم شوهرم میخاست ی بسته دیگ بگیره گفتم نه یه وقت قند نگیرم😂
قندش خیلی زیاده کم بخور
ن چه ایرادی عزیزم.اگه قندت بالانیست بخور منم میخورم
من ک میخورم
😐 نه
اگقند نداری اشکال نداره.اونا زعفرونش زیادنیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.