زولوبیا بامیع اشکال نداره بخورم؟

۱۰ پاسخ

نه بابا من تو یه روز نیم کیلوشو‌تنهایی خوردم هنوز میخوام باز برم بگیرم دلم میخواد هنوز 🤣

اگر دیابت نداری میتونی یکم بخوریـ

بدون شیره بگیر

منم خوردم خیلی قندم نرماله خداروشکر ولی دیشب دکتر گف شیرینی جات نخور رعایت کن 🤦🏽‍♀️😑

منم این هفته زیاد خوردم شوهرم میخاست ی بسته دیگ بگیره گفتم نه یه وقت قند نگیرم😂

قندش خیلی زیاده کم بخور

ن چه ایرادی عزیزم.اگه قندت بالانیست بخور منم میخورم

من ک میخورم

😐 نه

اگ‌قند نداری اشکال نداره.اونا زعفرونش زیاد‌نیس

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی