خانما میشه طرز تهیه حلیم با گوشت قرمز رو بهم بگین ممنون😚

۲ پاسخ

گوشت پیاز و دارچین و میزاری با هم میپزه.گندم هم در حد له شدن میزاری بپزه بعد با گوشت کوب برقی یک دستش می‌کنی.گوشت که کامل پخت ریش ریش می‌کنی داخل یه سینی روهی بعد۲ ملاقه کوجیک از گندم پخته شده و یکدست شده میریزی روی گوشت ریش ریش ده و با گوشت کوب معمولی میکوبی تا به خورد هم برن بعد اضافشون می‌کنی به گندم های پخته شده و هم میزنی ۱ قالب ۱۰۰ گرمی کره می‌ندازی هم میزنی تا یک دست بشن و تمام 😙😙☺️☺️ نوش جان

میگن باید ی شب گندمو تو آب کنی ولی همراه با گوشت میزارم میجوشه قشنگ ک جوشید گوشتارو جدا میکنم گندمارو میریزم تو میکسر بعد میریزم تو قابلمه با گوشتای ریش شده وقتی جا افتاد امادس

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۱ ماهگی
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد صادق مامان محمد صادق روزهای ابتدایی تولد