طرز تهیه کاچی رو میگین

۴ پاسخ

واسه ۱قاشق آرد ۲قاشق شکر می‌زنیم
اول آرد تفت میدیم خامیش بره بعد تویه ظرف دیگه شکر رو میزاریم آب بشه
آرد تفت شده رو با اب سرد هم می‌زنیم تا گلوله نشه بعد اینکه شکر آب شد آرد رو که با آب هم زدیم میریزیم کره مغزیجات وزغفران هم می‌زنیم بعد چند دقیقه آماده میشه خیلیم خوشمزه
ولی اگه میخوای خودت بخوری نخور ضرر داره گرمیه

پره گرمیه اون که .برا خودت میخوای؟؟

خودت میخوای بخوری ؟؟؟ نخوری الان

واسه ت ک خوب نییستش

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد صادق مامان محمد صادق روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد