از شدت کم خوابی پناه میبرم به ی لیوان قهوه🥲

تصویر
۶ پاسخ

من خودمم هر دو سه روز نسکافه یا کاپو نصف بسته میخورم

چرا عزیزم نخور زیادشم خوب نیست

نوش جاح

ضرر نداره تو بارداری؟؟؟

بی‌خوابی که قهوه بیشتر بیدارت نگه میداره 😂

پیش فعالی میاره برا بچه

سوال های مرتبط

مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری