بیشتر آبگوشتی درست میکنم شوربا هم از عصارش میدم هک نون تیلیت میکنم خیلی نمیخوره سرگرمش میکنم سیب آبپز میکنم میدم
پسر من که مریض باشه هیچی نمیخوره شیرم در حد دو سه میک میخوره😑
اصن دختر من نمیخوره🤦🤦🤦اگ بخوره فقط شیر
دخترم اصلا نمیخوره سرما بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.