واکسن ۴ماهگی زدید اذیت داش؟؟؟

۶ پاسخ

بله واکسن سنگینی هست

برای دخترم بعد ۱۳ خداکنه اذیت نشن مثل واکسن دوماهگی نباشه اون خیلی بد بود

آره ۲ روز تب کرد

نه اصلا

اره دیگه خیلی بد بود

اسهال شد

سوال های مرتبط