تب چند خطرناکه؟؟

۴ پاسخ

٣٨ ب بالا

۳۸ .۵ ببر بیمارستان سریع

۳۷ و نیم به بعد

۳۷ ب بالا تبه دیگه ۳۹ و ۴۰ خب نباید بره

سوال های مرتبط

مامان بُرنـــــــــا 🩵 مامان بُرنـــــــــا 🩵 ۸ ماهگی
مامان ارشیدا 👧🏼💗 مامان ارشیدا 👧🏼💗 ۱۶ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی