خانما شما مدارک تون و از چند هفته بردین بهداشت ؟

۶ پاسخ

۹هفته

من‌ تا پریودم عقب افتاد رفتم آزمایش دادم چ تشکیل پرونده

واجبه بری بهداشت ؟!

سونو ان تی رو انجام دادم بعدش رفتم .

من از7 هفته

۱۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خورشید مامان خورشید هفته سی‌وسوم بارداری