بهداشت برای چی میرید؟ واجبه مگه؟ دلیلش چیه ب منم بگید
واسه من بچه کوچیک بود گفت هنوز زوده تشکیل پرونده داد ولی اگه داره ببره ک خیلی خوبه از آزمایشی ک داری ببر
سنو تشکیل قلب و ببر
و چند تا سوال میپرسه چه علائمی داری فلان و کلی چیزای آموزنده بهت توضیح میده بهت قرص فولکید اسید با دی ویژل میده آزمایش چکاب مینویسه اگه نزدیک خونتون باشه عالی میشه میتونی خر لحظه نا خوشی برید فشاری چیزی بگیری و اینکه آمار بگیری دکتر در هفته چندشنبه ها میاد همون تایم بری خیلی خوبه من تا فهمیدم باردارم اول رفتم بهداشت.
مدارک خاصی نمیخواد شناسنامه شوهرت خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.