۳ پاسخ

ماشالا خوشبحالتون من که هیچی نمیتونم بخورم ازهمه غذاهابوهامتنفرم

منم مثل شما تازه آجیل و اینا اصلا فایده نداره حتما باید غذا باشه دیشب آبگوشت خوردم یه عالم باز موقع خواب گشنم بود باز یه وعده حلوا ارده خوردم به قول شما نمیدونم دیگه چی بخورم

منم اینجورم دیگه چیزی ندارم بخورم هرچی میارن خونه من تمومش میکنم دیگه نمیارن اخه چیزی نمیزارم بمونه برای خوردم خودم دیگه خجالت میکشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری