خانما کی شنبه نوبت سنو تشکیل قلب داره چند هفته هستین

۷ پاسخ

بزار وارد ۸ هفته بشی بعد برو

من میخوام شنبه برم سونوقلب

من شنبه نوبت داشتم ک میشد ۶ هفته و ۶ روز امروز رفتم سونو خداروشکر قلب تشکیل شده بود

من این شنبه ن شنبه هفته آینده نوبت دارم

بزار هفت هفته تموم شه گلم بعد برو
منم ب حساب خودم و گهواره هفت هفته سه روز رفتم اما سونو گفت شش هفته و سه روز هستی فکر میکنم خیلی زود رفتم و انقدر اون دستگاهشو رو شکمم فشار داد تا فردا درد داشتم شکمم

من ۲۵بهمن رفتم سونو که گفتن ۵هفته و ۲ روزه و باید دو هفته دیگه تکرار بشه ببینن قلبش تشکیل شده یا نه،شنبه باید برم که میشه ۷هفته و ۲روز

هفته ۸ به بعد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته بیستم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی