بزار وارد ۸ هفته بشی بعد برو
من میخوام شنبه برم سونوقلب
من شنبه نوبت داشتم ک میشد ۶ هفته و ۶ روز امروز رفتم سونو خداروشکر قلب تشکیل شده بود
من این شنبه ن شنبه هفته آینده نوبت دارم
بزار هفت هفته تموم شه گلم بعد برو
منم ب حساب خودم و گهواره هفت هفته سه روز رفتم اما سونو گفت شش هفته و سه روز هستی فکر میکنم خیلی زود رفتم و انقدر اون دستگاهشو رو شکمم فشار داد تا فردا درد داشتم شکمم
من ۲۵بهمن رفتم سونو که گفتن ۵هفته و ۲ روزه و باید دو هفته دیگه تکرار بشه ببینن قلبش تشکیل شده یا نه،شنبه باید برم که میشه ۷هفته و ۲روز
هفته ۸ به بعد عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.