۳ پاسخ

من دارو نداد دوهفته شد

واسع بینی غیر قطره چیزی میده ستریزین ک میگن واس آدم بزرگم خوب نیس

عزیزم فقط باید دکتر ببری
آخه اینجا کسی نمیتونه دارو تجویز کنه
اگه همینجوری بمونه که خوب نمیشه

سوال های مرتبط