بنظرم خوبه تا زایمانت ۶ تا ۸ هفته مونده خوب بخور انشالله به ۳ کیلو هم میرسه
خوبه ک گلم
تغذیه ات هم خیلی خوب کن. سعی کن حلیم بخوری. بستنی. ابگوشت.مرغ .پروتئین و خیلی ببر بالا
من ۳۱ و ۵ روز ۱۶۴۰ بود، دکتر سونو گفت به تغذیه ت برس، لیدی میل میخورم، هر روز گوشت، روز در میون حلیم، خرما کره بادوم زمینی، بادوم، بستنی، دلستر، ماست و شیر و دوغ...
۱۷۰۰ کمه ؟باید چند باشه😢
بستنی بخور خوبه واسه وزن گیری
ایشالا عزیزم شک نکن درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.