۷ پاسخ

بنظرم خوبه تا زایمانت ۶ تا ۸ هفته مونده خوب بخور انشالله به ۳ کیلو هم میرسه

خوبه ک گلم

تغذیه ات هم خیلی خوب کن. سعی کن حلیم بخوری. بستنی. ابگوشت.مرغ .پروتئین و خیلی ببر بالا

من ۳۱ و ۵ روز ۱۶۴۰ بود، دکتر سونو گفت به تغذیه ت برس، لیدی میل میخورم، هر روز گوشت، روز در میون حلیم، خرما کره بادوم زمینی، بادوم، بستنی، دلستر، ماست و شیر و دوغ...

۱۷۰۰ کمه ؟باید چند باشه😢

بستنی بخور خوبه واسه وزن گیری

ایشالا عزیزم شک نکن درست میشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری