۹ پاسخ

آزمایش چکابت اگه کمبود آهن و خون و اینا نداری مشکلی ندارع بخوری

چرا میترسی عزیزم
چایی کمرنگ بخور چایی که کلا خطر نداره
صرفا یه سری اطلاعات عموم که میگن بچه سیاه میشه😂وگرنه من دیگه نشنیدم که مضر باشه

وا چرا بترسی از چایی کمرنگ بخور ولی چیز ترسناکی نیست

میگن غلیظ برای تایم بارداری خوب نیست
ولی قبول دارم منم سر دردم خوب میشه 😂معتادم بهش

بخور من سر پسرم روزی ۲.۳تا میخوردم الانم فقط یکی صبح بعضی وقتا میلم بکشه یبار غروبم میخورم

من روزی س بار میخورم

اره کمرنگ و کم بخور،یچیزاییو واقعا نمیشه نخورد انگار بدن میطلبه

چرا باید بد باشه؟؟

خیلی کمرنگ بخور

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آیهان و دلوین🩷 مامان آیهان و دلوین🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری