خانما بستنی خوبه بخورم

۵ پاسخ

من از اول بارداری پرو بستنی کاله میخورم اون خوبه برای وزن دهی؟

من خودم با بستنی بچه رو وزن گیری کردم چون چیزی نمیتونم بخورم از گوشت بدم میاد حلیم نمیخوردم فقط مویز خوردم پسته بادوم بادوم هندی
و بستنی از اول بارداری هم ۲کیلو ۲کیلو خودم کم کردم اصلا نرفت وزنم بالا

روزی یکی خوبه

آره بابا حالا خواستی زعفرانی نخور
من سونو که میرفتم می‌گفت بستنی بخور تا بچه حرکت کنه

اگ قند نداری خیلی خوبه بچه رو چاق میکنه

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی