من از اول بارداری پرو بستنی کاله میخورم اون خوبه برای وزن دهی؟
من خودم با بستنی بچه رو وزن گیری کردم چون چیزی نمیتونم بخورم از گوشت بدم میاد حلیم نمیخوردم فقط مویز خوردم پسته بادوم بادوم هندی
و بستنی از اول بارداری هم ۲کیلو ۲کیلو خودم کم کردم اصلا نرفت وزنم بالا
روزی یکی خوبه
آره بابا حالا خواستی زعفرانی نخور
من سونو که میرفتم میگفت بستنی بخور تا بچه حرکت کنه
اگ قند نداری خیلی خوبه بچه رو چاق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.