ببین من همه چیز خوردم اینجوری نبوده چیز خاصی بخورم برای وزن ، صبحانه نون پنیر و کره و چایی با عسل ، چند بار برام مامانم حلیم درست کرد چند روز میخوردم صبحانه نهار مثل همیشه هرچیزی بود ، روزای جمعه مثل همیشه که میخوریم با شوهرم املت یا تخم مرغ با نون پنیر اینا ، میان وعده آجیل خام دارم میخورم یکم ، شام هم مثل همیشه غذاهای همیشگی ، پروتئین و حلیم خیلی خوبه مغزیجات در کل خوبه ، من یه مدت گیر داده بودم به عدسی خیلی خوردم اون اوایل بارداریم عدسی و لوبیا خوبه البته اگر وزنت میخوای بالا نره ورزشکاری باید بخوری دیگه بدون روغن باید درست کنی عدسی و لوبیا رو بپزی یکم آبلیمو بزنی بخوری من خوراک طور همیشگی میخوردم
آنا خانوم ماشاالله وزنش خوب بود ،من همچی میخوردم،کباب بستنی ،خرما پسته بادام حلیم همچیا
من صبحانه یا تخم مرغ آبپز یا اوتمیل درست میکنم میخورم
میان وعده آجیل بخور . بستنی ام اگه قند نداری خیلی خوبه .
ناهار و شامم تا میتونی گوشت و مرغ و ماهی بخور که پروتئین داشته باشه.
تخم مرغ اپز و سیب زمینی بادم درختی گردو برنج و خورشت گوشتی هر مدلش کباب حلیم فرنی شیر باخرما یا موز اینا رو زیاد میخورم
عدسی، حلیم، آبگوشت، چلوگوشت، شیرموز، بستنی، حریره بادام، موز، تخم مرغ آبپز
صدک وزن چیه ؟
پودر لیدی میل بهت دکتر نداد؟
بادوم.گوشت.مرغ.سیب درختی
سلام عزیزم من ۳۶ هفته یک روز ۴ کیلو بوده
من همه چی خوردم هیچ رعایت غذای نداشتم
اما برنج کباب ماکارونی پاستا آجیل خیلی خوبه
تخم مرغ آب پز و پنیر و گردو برای صبحانه
کباب مرغ و ماهی و قارچ کباب شده
قرص امگا۳
بستنی وانیلی اگه دیابت نداری
مغزیجات خرما گوشت قرمز
اینا وزن جنین رو بشدت بالا میبره
فرنی بخور بستنی اگ قند نداری گوشت و مرغ زیاد بخور مغزیجات تخم مرغ تو هفته ۴تا با زرده سفیده هم هرچقدر ک میخوای بخور
بستنی
فرنی
شیربرنج فرنی وعده غذایی هرروزم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.